The Church in the Darkness (2019)

PC / Macintosh / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Paranoid Productions
Uitgegeven door Fellow Traveller

Probeer te infiltreren binnen een religieuze cult, in de Zuid-Amerikaanse jungle van de jaren '70. Als ​​ex-politieambtenaar Vic hoort dat de zoon van zijn zus door deze "Collective Justice Mission" is gerekruteerd vertrekt hij meteen. De religieuze sekte woont in een kolonie genaamd "Freedom Town", onder toezien van de leiders, Isaac en Rebecca Walker, die socialisme en een duurzaam agrarisch leven met een christelijke moraal prediken.