Kowloon Youma Gakuenki Re:Charge (2006)

Alternatieve titel: Kowloon Treasure Juvenile: Recharge

PlayStation 2 / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Shout!
Uitgegeven door Atlus

In deze uitgebreide versie van Kowloon Youma Gakuen Ki is het wederom aan jou, als jongste lid van de Kowloon Treasure Association, om de kerkers onder Yoh-Ma High te betreden. In dit nieuwe semester zal je nieuwe vrienden en vriendinnen ontmoeten, tussen buitenschoolse activiteiten moeten kiezen, en de ware diepten van de verborgen stad moeten verkennen.