Kowloon Youma Gakuen Ki (2004)

Alternatieve titel: Kowloon Treasure Juvenile

PlayStation 2 / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Shout!
Uitgegeven door Atlus

Als jongste lid van de Kowloon Treasure Association is het aan jou om de Yoh-Ma Highschool in japan te infiltreren. Diep onder de school is een kerkerstelsel ontdekt dat legendarische schatten herbergt en aan jou om deze op te graven. Probeer je schoolleven overdag te combineren met je nachtelijke kerkerdwalingen, om geen argwaan op te wekken.