"DEATHLOOP” (2020)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Shooter / Action

Ontwikkeld door Arkane
Uitgegeven door Bethesda

In een tijd van totale waanzin, waar de laatste flarden van de mensheid tevergeefs proberen stand te houden, verkeert Black Reef in een vreemde soort stasis. Het eiland zit vast in een mysterieuze tijdsloop, waarin diens laatste dagen constant herhaald worden. Julianna 'Jules' is vastbesloten om deze zinloze herhaling te beëindigen. Haar nemesis 'The Captain' Colt strijd echter uit alle macht om de status quo te behouden.