Little Nightmares II (2021)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Nintendo Switch / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform / Puzzle

Ontwikkeld door Tarsier
Uitgegeven door Bandai Namco

Het is tijd voor een nieuwe nachtmerrie! Vervolg Six' reis op het vasteland, waar ze Mono ontmoet, een jongen met een zak over zijn hoofd. Trotseer samen deze wrede nieuwe wereld en baan je een weg naar de Signal Tower, die zijn constant flikkerende schaduw over het land werpt.

• vanaf donderdag 11 februari te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf donderdag 11 februari te koop voor de PC
  • vanaf donderdag 11 februari te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf donderdag 11 februari te koop voor de Xbox One

Benieuwd naar

De demo is inmiddels speelbaar op de PC! Demos voor consoles komen volgend jaar.

Deel 1 was ook al zo mooi en deze lijkt nog donkerder te gaan worden of duister...
Ik wil die speciale editie halen daar zitten leuke dingen bij een soort mini tv'tje, posters en een poppetje etc..
En die 2 spelers die ik in de vele filmpjes zie die zullen wel voor co-op zijn denk ik he..?

banjo schreef:

Voor zover ik weet is 'ie enkel singleplayer...

Squall Lionheart schreef:

Voor zover ik weet is 'ie enkel singleplayer...

Aa dat is ook beter voor mij persoonlijk ik heb nooit wat aan een co-op..
Dit spel is echt iets om naar uit te kijken..

Ik moet deel 1 nog spelen, zit gelukkig bij Xbox Gold deze maand. Maar daarstraks dus even de demo op de Switch gespeeld en dat zit qua sfeer en gameplay toch wel snor. Je hoort het alweer aankomen 'ideaal voor de Switch'. Op de een of andere manier bevallen dit soort games me ook heel erg in handheld mode. Bevalt deel 1 me bvb zie ik me die alsnog oppikken voor de Switch.

Maar in ieder geval - deze begint wel erg sfeervol, speelt lekker en ziet er knap uit. Ook weer op de wishlist.