Prime World: Defenders 2 (2018)

Alternatieve titel: Defenders 2: Tower Defense

PC / Apple iOS / Android
Strategy

Ontwikkeld door Nival
Uitgegeven door Nival

Ga op verkenning in de nog onontgonnen en uiterst gevaarlijke Primezone en vernietig monsters, gecreëerd door de magische energieën die het gebied verzwelgen. Met behulp van boek vol spreuken en je trouwe verdedigingstorens is het aan jou om te hordes te temmen. Met meer dan veertig soorten verschillende torens, bewapend met onder andere pijlen, gif, vloeken en vlammenwerpers.