Prime World: Defenders (2013)

Alternatieve titel: Defenders: TD Origins

PC / Macintosh / Nintendo Switch / Apple iOS / Android
Strategy

Ontwikkeld door Nival
Uitgegeven door Nival

Prime World: Defenders combineert klassieke tower defense-gameplay met kaartspel-elementen. Je torens, spreuken en valstrikken - het zijn allemaal magische kaarten. Verzamel ze, en laat ze fuseren om ze nog sterker te maken! Gebruik je unieke Magic en Tower-collectie om talloze vijanden te bevriezen, verbranden, vergiftigen, op te blazen en aan stukken te hakken!