Trine 4: The Nightmare Prince (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Platform / Action

Ontwikkeld door Frozenbyte
Uitgegeven door Modus

De Trine reeks keert terug naar zijn 2.5D roots. De Prins Selius heeft last van duistere nachtmerries en door zijn magische gave komen zijn nachtmerries terecht in de realiteit. Amadeus de Tovenaar, Pontius de Ridder en Zoya de Dief komen wederom samen om op missie uit te gaan de Prins te vinden. Ze moeten zoeken naar een manier om een eind aan deze situatie kunnen maken, voor het te laat is.

• vanaf dinsdag 8 oktober te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf dinsdag 8 oktober te koop voor de PC