River City Girls (2019)

PC / Xbox One / PlayStation 4 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door WayForward
Uitgegeven door Arc System Works en Limited Run

De rollen in River City zijn omgedraaid. Het is dit maal aan de twee 'rough-and-tough' meiden Kyoko en Misako om hun vriendjes – Kunio en Riki – te bevrijden uit de handen van hun ontvoerders. Knok je een weg doorheen de zes regio’s van River City, waarbij je de beschikking krijgt over een arsenaal aan combo’s, counters en speciale aanvallen. Voltooi uitdagingen om vaardigheidspunten te verdienen waarmee je kunt winkelen en zodoende je vaardigheden kan verbeteren.