Cuphead in The Delicious Last Course (2022)

Alternatieve titel: Cuphead: The Delicious Last Course

PC / Macintosh / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4
Action / Platform

Ontwikkeld door MDHR
Uitgegeven door MDHR

In deze uitbreiding worden Cuphead en Mugman vergezeld door mevrouw Chalice voor een nieuw avontuur op een gloednieuw eiland. Neem het op tegen een cast van veelzijdige schermvullende bazen om Chef Saltbaker te helpen met zijn uitdagende zoektocht naar ingrediënten.

Waar blijft dit vervolg!?!?!? Hoor/lees er niets meer over

Eindelijk een release datum!!!! 30-06-22

Cuphead is een van mijn favoriete games ever en heb dit nauw gevolgd. Zo’n zin in en de trailer is zoooooo dope

Cuphead-dlc The Delicious Last Course verschijnt op 30 juni | Nieuws | Gamer.nl

Fonzzz002 (crew)
Haaa, wat een geniale trailer! Wellicht de leukste die ik in tijden heb gezien.

Yes, morgen gelijk aanschaffen. Heb hier zo lang op gewacht!!!

-marco- schreef:
Yes, morgen gelijk aanschaffen. Heb hier zo lang op gewacht!!!

De twijfel betreft echter, ga ik voor de Xbox of Switch versie….. lastig

Dit lijkt me weer zo'n typische Switch game.

-marco- schreef:

De twijfel betreft echter, ga ik voor de Xbox of Switch versie….. lastig

Doe maar voor je Switch... Oled en zo.

Het is de switch geworden

Maar moet echt weer ff inkomen zeg, heb nog geen baas dood. Kom namelijk niet langs Glumstone The Giant en vertik het een andere baas/lvl te doen

Maar wel weer leuk, heb hier 5 jaar op gewacht en de prijs van 7,99 is ook erg fijn btw!

Voor 8 euro maar! Ik ben niet een hele dikke fan van dit spel maar voor die prijs is het wel heel aantrekkelijk en het krijgt ook hoge scores. Maar volgens mij komt er ook nog een fysieke release uit ik ben trouwens ook benieuwd met wat voor soort spel MDHR hierna mee op de proppen komt.

Cuphead: The Delicious Last Course Review - More Than A Cherry On Top - GameSpot
een 9

avatar van leatherhead
Het heeft misschien 4 jaar mogen duren, maar voor 8 euro is de content die je hier krijgt toch wel echt geweldig. Qua designs en animaties overklast het misschien zelfs het origineel soms, wat een fantastisch stijltje. Bosses zijn ook wel lekker pittig en naar mijn idee vaak ook wat ''eerlijker'' gedesigned (niet zoveel RNG, platforming). Moet de laatste baas nog verslaan, maar die dikke 4* staan toch al wel vast.