Cuphead in The Delicious Last Course (2022)

Alternatieve titel: Cuphead: The Delicious Last Course

PC / Macintosh / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4
Action / Platform

Ontwikkeld door MDHR
Uitgegeven door MDHR

In deze uitbreiding worden Cuphead en Mugman vergezeld door mevrouw Chalice voor een nieuw avontuur op een gloednieuw eiland. Neem het op tegen een cast van veelzijdige schermvullende bazen om Chef Saltbaker te helpen met zijn uitdagende zoektocht naar ingrediënten.

• vanaf donderdag 30 juni te koop voor de Macintosh
  • vanaf donderdag 30 juni te koop voor de Nintendo Switch
  • vanaf donderdag 30 juni te koop voor de PC
  • vanaf donderdag 30 juni te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf donderdag 30 juni te koop voor de Xbox One

Waar blijft dit vervolg!?!?!? Hoor/lees er niets meer over

Eindelijk een release datum!!!! 30-06-22

Cuphead is een van mijn favoriete games ever en heb dit nauw gevolgd. Zo’n zin in en de trailer is zoooooo dope

Cuphead-dlc The Delicious Last Course verschijnt op 30 juni | Nieuws | Gamer.nl

Fonzzz002 (crew)
Haaa, wat een geniale trailer! Wellicht de leukste die ik in tijden heb gezien.