Ion Fury (2019)

Alternatieve titel: Ion Maiden

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Voidpoint
Uitgegeven door 3D Realms

De speler neemt de rol aan van Shelly "Bombshell" Harrison, een expert in bommenverwijdering, in dienst van de Global Defense Force. Dr. Jadus Heskel, een transhumanistische cultleider, ontketent een leger van cybernetisch versterkte soldaten in de futuristische stad Neo DC. Nu is het aan Shelly om de stad terug te nemen.

Jeetje. ALWEER een Retro-shooter zeg. Maar eerlijk gezegd lijkt ook deze me weer erg leuk - grappig hoe veel van dit soort shooters me gewoon veel aantrekkelijker lijken om de spelen (en het vaak ook gewoon zijn) dan een hoop dan de moderne meuk. Staat best hoog op mijn to-get lijstje.

avatar van Mithrandir
Sinner schreef:

Ik laat deze passeren, heb de voorloper Bombshell gespeeld, waar ik na 10 minuten mee gestopt ben, die game had de meest belabberde besturing die ik in jaren ben tegengekomen. De trailer van die game was tof, het zag er allemaal zeer goed uit...totdat je hem zelf gaat gamen.

avatar van The_CrY
Mithrandir schreef:

Dit is een andere developer, een ander genre spel, en heeft op enkele plotlijnen na niets te maken met Bombshell. Ik heb het spel nog niet uit, maar heb er al een aantal uren in zitten en ik kan er niets anders van zeggen dan dat dit zeer de moeite waard is. Strakke gameplay, heerlijk leveldesign, en een lekker sfeertje. Bijna alsof je een game zit te spelen uit de negentiger jaren, maar dan op 1080p (alhoewel je de software renderer op 'classic' kan zetten voor het echte retro effect. Ben erg blij dat de build-engine hiervoor weer is afgestoft en gemoderniseerd.

The_CrY schreef:

Nee. Idd. De games hebben qua gameplay echt letterlijk niets met elkaar te maken. Maar goed om te horen dat ie ook hier bevalt, want hij ziet er echt geweldig uit.

En dit is ook leuk dat het gewoon fysiek verkrijgbaar verkrijgbaar is dat moeten ze veel vaker doen niet alles zo digitaal uitbrengen dan sla ik het sneller over...

Ion Fury (PC Gaming) kopen - Nedgame

Met stickers en een kunstboekje erbij !
En allen bij de Pc editie krijg je dit dat is dan weer vreemd.

Banjo schreef:
Met stickers en een kunstboekje erbij !
En allen bij de Pc editie krijg je dit dat is dan weer vreemd.
Nope, zit er ook bij de PS4 disc versie bij!

Is het wat een goed spel Grovonion?
Ondanks deze hete zomer word er gewoon door doorgespeeld he.. .

Banjo schreef:
Is het wat een goed spel Grovonion?
Ondanks deze hete zomer word er gewoon door doorgespeeld he.. .
maar natuurlijk (hoewel ietsie minder)! maar ook verder verzameld