Yooka-Laylee and the Impossible Lair (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Playtonic
Uitgegeven door Team17

Als hun aartsvijand, Capital B, met een nieuw kwaadaardig plan op de proppen komt, is het aan Yooka en Laylee om hem te stoppen. Dit keer is hij van plan om een ​​'Hivemind'-apparaat te gebruiken en een ​​heel koninkrijk van bijen tot slaaf te maken. Maar om dit plan te dwarsbomen zullen onze helden zijn 'Impossible Lair' moeten zien binnen te dringen!

Zin in deze game.

Zijn voorganger heb uiteindelijk nooit gespeeld en dus overgeslagen. Dit omdat de 3D wereld me toch wat leeg leek, gameplay en vijanden te eentonig.
Ben erg fan van 2D platformers. Gezien de gameplay trailers tot op heden, schat ik zo in dat dit een day one aanschaf word voor mij

Hoop wel dat deze lager word geprijsd dan zijn voorganger.

In 2D ja dat is wel heel geschikt voor mijn Switch Lite..
Die kan in de wenslijst..

Game ziet er geweldig uit. Soundtrack is dope. De map/wereld is leuker dan gedacht, veel geheimen te ontdekken.
Controls zijn (voor mij) ff wennen en de lvl’s zijn best pittig, met name als je alle vijf munten en geheimen wilt zoeken.

Tot heden ben ik erg tevreden over de game.

Hoe kan het nou dat jij zogenaamd de enigste bent die dit spel hier speelt -marco-.
En dan heb je op gamemeter 7000 gebruikers! wat een stelletje slapers!.
Op Musicmeter zit je zo op 40 stemmen.
Het is erg off topic ik weet het maar sommige dingen moeten gezegd worden !

Ik haal dit spel ook want mijn naam is niks voor niks Banjo (kazooie)

Ben het gewend banjo. De activiteiten op GM zijn de laatste jaren drastisch afgenomen.

On-topic: hoe meer ik van Yooka Laulee speel, ga ik steeds meer waardering krijgen voor deze game. Echt een dikke aanrader imo.

banjo schreef:
En dan heb je op gamemeter 7000 gebruikers! wat een stelletje slapers!.
Op Musicmeter zit je zo op 40 stemmen.
Het is erg off topic ik weet het maar sommige dingen moeten gezegd worden !

Ik haal dit spel ook want mijn naam is niks voor niks Banjo (kazooie)

7000 gebruikers zijn geen 7000 actieve gebruikers. Ik denk dat er maar een paar honderd regelmatige stemmers zijn en slechts een paar tientallen die er ook berichten bij plaatsen. Jammer genoeg.

avatar van Princess Piranha
Yep, weinig actieve leden helaas. En dan scheelt het ook nog eens per game hoeveel activiteit er is.

Deze game staat wel op mijn lijst met games die ik wil hebben. Maar het zijn er even zoveel op dit moment, duurt nog wel even voordat ik deze aanschaf denk ik. De trailer gaf heel erg Donkey Kong Country vibes. Daardoor veel interesse in the Impossible Lair gekregen

Hey Marijke heb je nu eindelijk al een Switch aangeschaft..?

avatar van Princess Piranha
Haha ik ben een extreme Nintendo-nerd, dus de Switch gelijk bij de release gekocht!