Electronic Super Joy II (2019)

Alternatieve titel: Electronic Super Joy 2

PC / Macintosh
Platform

Ontwikkeld door Michael Todd
Uitgegeven door 2&30

Electronic Super Joy 2 is een bloedmoeilijke platformer die plaatsheeft in een wereld van hersendodende electronische muziek. Ren, spring, smash en slice door 55+ vreemde en unieke levels, vol met gigantische monsters, zwermende raketten en geheime gebieden.

avatar van Animosh
Voor de liefhebbers: dit vervolg is helemaal gratis te vinden op Steam.

Na het originele spel en enkele DLC's voelt het allemaal wat minder fris dan het ooit was, en de kwaliteit van het level design varieert (zo lagen voor mij de moeilijkste levels ergens in het midden - de eindbaas was zo verslagen), maar als die eerdere content beviel zal je hier ongetwijfeld ook weer veel plezier aan beleven. Een leuke verrassing was dit, want ik had helemaal geen vervolg verwacht, en hij is dus nog gratis ook.