Daxter (2006)

PlayStation Portable
Platform / Action

Ontwikkeld door Ready At Dawn

Daxter keert opnieuw terug naar Haven City waar hij als insectenverdelger aan de slag kan. De meeste opdrachten focussen zich op het uitroeien van allerlei mechanische insecten waarmee Haven City wordt overspoeld. Daxter wordt op pad gestuurd om het tuig te verdelgen, gewapend met een elektrische vliegenmepper.

avatar van jaspertje3
Meest geweldige en fantastische game die er voor de PSP bestaat. Een regelrechte aanrader! Goede actie, leuk verhaal, uitdagende missies en prachtige animaties.
Toppertje!

5 sterren

avatar van waxs
Mooi spelletje, speelt erg goed weg voor een handheld, daarnaast ziet het er adembenemend goed uit. Enigste nadeel was de Save functie waarbij je vaak weer hele stukken opnieuw moest uitspelen als er iets "faut" ging.

avatar van wiiplayer
leuk en goed spelletje met combinaties van jak.
voor de PSP was dit zeker een kaskraker
4.5***

avatar van Bart Tönjann
Mooi psp spel. Af en toe wat lange levels en te weinig verhaal en twists, maar dat mag de pret niet drukken. Grafisch is het overweldigend, en Ready at Dawn heeft de sfeer van Naughty Dog prima overgenomen. 4 sterren.

avatar van Maarten||
Niet het beste spel op de psp. Tamelijk kort, snel uitgespeeld en graphics niet van de hoogste plank. Ook het geluid is zeer eentonig. Hoewel ik natuurlijk wel moet toegeven dat dit een top game is !

avatar van Thraex
Superspel. Leuk om te spelen, uitdagend en mooi vormgegeven.
Het is echter wel veel te kort! Heb het nog geen 5 uur gespeeld...
Daarom 4,5*

De eerste game voor de PSP waar ik echt van onder de indruk was.

avatar van Nintendofreak
Deze game heeft best een mooie cover.

Een hele vette game!
Na RaC size matters de eerste game die ik heb gespeeld, de typische humor van Daxter is weer als vanouds, de game heeft goede graphics en alles ziet er piek fijn uit!

4.5

avatar van ninooow
Haha, zeer leuke game!!

joeri592
wanneer komt ie in de top 250?

avatar van wiiplayer
Deze moet eens uitkomen voor de PS2...

joeri592
Maarten|| schreef:

haha

avatar van seargent backer
joeri592 schreef:
wanneer komt ie in de top 250?

als het 50 stemmen heeft gekregen

avatar van wardvdv