SwapQuest (2015)

Android / Apple iOS / PC / PlayStation Vita / PlayStation 4 / Xbox One
Puzzle / RPG

Ontwikkeld door Rebusmind
Uitgegeven door Rebusmind en Adventure Islands

De kwaadaardige Horde is het land binnengevallen en heeft het gemunt op het koninkrijk. Nu is het aan Prins Wilbert, of Prinses Wilma, om het heilige zwaard Aventuril te vinden en het rijk te verdedigen. Maar de weg naar het zwaard is kronkelend en vol valkuilen. Aan jou de taak om, door de verschillende tegels op hun weg te verwisselen, het pad begaanbaar te maken.