The Angry Birds Movie 2: Under Pressure VR (2019)

PlayStation VR
single player / online

Ontwikkeld door XR
Uitgegeven door Rovio

In dit coöperatieve VR spel slaan de Angry Birds, en hun gezworen aartsvijanden – de varkentjes – de handen ineen, om zo een nog grotere bedreiging af te wenden. Neem de controle over de onderzeeboot van de varkens. Eén speler staat aan het roer als stuurman en moet de onderzeeër veilig doorheen gevaarlijke wateren sturen. De drie andere spelers dienen hard te werken om de onderzeeër in werking te houden. Dit doen ze door allerlei taken uit te voeren onder hoge druk!