WK Voetbal Avontuur '98 (1997)

Sports

Ontwikkeld door Davilex
Uitgegeven door Davilex

Word nu zelf bondscoach van Oranje en beleef een avontuur op het WK '98 in Frankrijk. Houd je eigenzinnige staf in toom en voorkom ruzie in de selectie. Scherpe persconferenties, schandalen, blessures en kampvorming maken je het leven zuur! Speel daarnaast alle wedstrijden zelf en maak Oranje wereldkampioen!

Huh ik wist niet dat Davilex naast EK96 nóg een voetbalspel had gemaakt. Alleen die achterlijk idiote titel al...

avatar van Deftones_JP
Was dit dat je geinterviewd werd door Hans kraaij senior enzo? Was op zich leuk totdat je je op het voetbalveld begaf. Wat een troep.

Het voetbal avontuur was behoorlijk lastig uit te spelen! Spelers kregen ruzie met elkaar of met de staf, waardoor het halve team voortijdig naar huis vertrok... gelukkig was er altijd Jordi Cruijff nog om ons van de ondergang te redden.

avatar van thomzi50
Dit is de enige Davilex-game die ik voelde geef. Meesterlijk om gesprekken te voeren met Johan Cruijff, Jack Van Gelder en Emiel Ratelband

Hoeveel spellen van Davilex staan er wel niet in de Flop 100. Ongelooflijk.

avatar van Dexter
1,5
Nou, en verdiend ook. Afschuwelijk dit Vooral het commentaar van Jack van Gelder was om te janken. Ik krijg altijd nog vervelende kriebels als ik die gast op de radio hoor

JA-HAHA!

geweldig spel, helemaal grijs gespeeld

avatar van Marcellussss
Deze was het. In de war gehaald met EK '96. Hilarisch spel!

thomzi50 schreef:

Redcat

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH DIT HAD IK VROEGER :D:D

Dit vond ik echt geweldig, een van de eerste spellen die ik had

HA HA HA HA Davilex HA HA HA!!!

thomzi50 schreef:

Vergeet niet Bobo Bernard met zijn portefuille. Dit waren hillarische momenten in mijn gamemomenten.

jellecomicgek72 schreef:
HA HA HA HA Davilex HA HA HA!!!

Hahahaha jelle

Net of jij dit ooit gespeeld hebt. Het spel is 12 jaar oud, jij was toen 4 of 5 en ik heb zwaar het idee dat jij stemt omdat je stemmen wil. Dat idee heb ik sowieso vaker bij je, stemmen zonder dat je volgens mij iets gespeeld of gezien hebt.

avatar van Thomas83
Ben ook best benieuwd eigenlijk.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Vertel eens, wat was er slecht aan dit spel dan? Geef eens details.

Ik ben dus niet de enigste die zo denkt, want het was mij opgevallen als ik op een bijna onbekende game stem...Jelle er ook ineens van gehoord heeft en gegamed. En soms lijken de omschrijvingen van Jelle verdacht veel op die van een andere user. Zag ook in veel van zijne de mijne in terug...........( Robocop enz enz)

Helemaal nu ik net las op het forum in het topic over hoeveel iemand gamed dat onze Jelle een hekel aan voetbal heeft...hihi.

Zat net weer aan oude games van weleer te denken..ook aan deze, het hilarische moment destijds was toch wel als je naar raad van Bernard of Emiel luisterd.
Zeggende stuur je elftal er een dagje op uit, breekt er sores uit in de selectie..waardoor er weer een paar afhaken of niet meer naar je luisteren. Of op komische wijze de dagbladen haalt.

Nee blijf erbij dat dit gewoon een leuk spel was, ook de manier hoe het gebracht werd.

Dr. Salvador
Ajax&Litmanen1 schreef:

Vertel eens, wat was er slecht aan dit spel dan? Geef eens details.

Dat gevoel heb ik ook wel eens ja....

avatar van jerom1234
Hoe komt deze niet in de FLOP 100?

nuf
Ik kreeg deze na heel lang aandringen van mijn vader.. ik dacht dat het een voetbalspel zou zijn zoals FIFA.. Behoorlijk rotte ervaring