Griftlands (2020)

Adventure / Card

Ontwikkeld door Klei
Uitgegeven door Klei

De wereld van Griftlands is hard en meedogenloos, vooral als freelance avonturier. Op zoek naar winst en wraak, doe jij het vuile werk dat andere mensen niet kunnen, of willen, doen. Elke keer dat je speelt, biedt zich een scala nieuwe contracten, banen en situaties aan om winst mee te maken. Perfectioneer je strategieën en creëer een deck voor zowel onderhandeling, als strijd. Een succesvolle run vereist niet enkel een scherp mes, je humor en sluwheid zal even geslepen moeten zijn.