Animal Crossing: New Horizons (2020)

Nintendo Switch
Simulation
single player / online

Ontwikkeld door Nintendo

Als je in de put zit door de waan van de dag, dan heeft Tom Nook de perfecte oplossing voor je: zijn gloednieuwe, superexclusieve Eilandleven-pakket! Je hebt overal kleurrijke personages ontmoet. Je hebt mogen proeven aan het stadsleven. Je hebt misschien zelfs een tijdje een publieke functie bekleed! Maar schuilt er niet iets in je dat smacht naar… vrijheid? Gewoon doen waar je zin in hebt, wanneer het jou uitkomt? Een lange strandwandeling op een onbewoond eiland met ongerepte natuur is wellicht precies wat de dokter je heeft voorgeschreven! Geniet van een zorgeloos bestaan vol creativiteit en geef het leven vorm hoe jij dat wilt. Verzamel grondstoffen en maak er mooie spullen van, zoals meubilair en gereedschap. Leg je eigen tuintje aan en plant bloemen en bomen op geheel nieuwe wijze. Bouw de woning van je dromen en geniet van het eilandleven. Word vrienden met nieuwe bewoners, geniet van de seizoenen, spring met een polsstok over rivieren terwijl je het eiland verkent, en nog veel meer.

Ik heb nog nooit een Animal Crossing game gespeeld en toch heb ik hier ontzettend veel zin in. Ben zeer benieuwd. Inmiddels al ge-preorderd.

avatar van Princess Piranha
In New Leaf heb ik 730 uur zitten Dus ook ik heb heel veel zin in deze game!

Een nieuwe Animal Crossing en een nieuwe Doom die precies op de zelfde dag uitkomen!.
Als Doom mij teveel word dan ga ik voor de ontspanning deze Animal Crossing spelen...
2 maandjes wachten nog..

Princess Piranha schreef:
In New Leaf heb ik 730 uur zitten Dus ook ik heb heel veel zin in deze game!

Dat is ook niet echt normaal meer he 730 uur!

avatar van Princess Piranha
Haha! Ja ik vond het zelf ook wel érg veel. (De uren zijn wel verspreid over vijf jaar. )

Animal Crossing: New Horizons Will Have Free Updates For Holidays, Events - GameSpot

Animal Crossing: New Horizons Adds Tool Wheel And Other Much-Needed Improvements - GameSpot

Animal Crossing: New Horizons word zeker wel een hit!.
Er komen veel leuke dingen in bijvoorbeeld seizoen gebonden activiteiten dat geeft je de zin om het spel weer eens op te starten na een tijdje.

Ook ik heb nooit een AC game gespeeld. Na ja, enkel de mobiel versie en om eerlijk te zijn vond ik daar niet zoveel aan.
Toch, hoe meer materiaal ik van deze game bekijk, hoe nieuwsgieriger ik word. Het ziet er echt super leuk uit. Lijkt me eigenlijk ook wel fun om met mijn dochter (6 jaar) te spelen.
Heb hem inmiddels in de pre order staan, maar twijfel nog wel een beetje. Zal het wat voor mij (en dochter ) zijn als nieuwkomer in deze serie....!?

Letterlijk iedereen uit een bepaalde vriendenkring die ik heb is momenteel Animal Crossing aan het spelen. Het ziet er naar uit dat Pokemon voorlopig even van zijn troon is gestoten. Nu wil ik het nog altijd best wel een keertje proberen maar het staat niet direct bij mijn prio games moet ik bekennen,

Stond ie bij mij ook niet, maar speel niets anders momenteel. Geweldig dit!!
Wie wil vriendjes worden en elkaars eiland bezoeken voor uitwisseling van fruit e.d.?!

Ik heb besloten dat dit spel er nooit of te nimmer inkomt vanwege het hoge gehalte aan dierenmishandeling.

Hier de ultieme guide aan hoe je het spel kan spelen als veganist, geschreven door de leden van PETA zelf:

PETA's Vegan Guide to 'Animal Crossing: New Horizons'

avatar van solidKevin
Sinner schreef:

PETA's Vegan Guide to 'Animal Crossing: New Horizons'

Ik snap dat mensen strijden voor dierenrechten, maar overdrijven is ook een vak. Vooral als je daarvoor een game als Animal Crossing pakt.

solidKevin schreef:
Virtuele dieren lijden evenzeer als physieke in de meta-sfeer! Dood aan alle mensen die anders denken, jullie zijn gek!!!

och, smileys vergeten:

avatar van Princess Piranha
De wereld zou niet hetzelfde zijn als PETA geen commentaar meer levert op games