Animal Crossing: New Horizons (2020)

Nintendo Switch
Simulation
single player / online

Ontwikkeld door Nintendo

Als je in de put zit door de waan van de dag, dan heeft Tom Nook de perfecte oplossing voor je: zijn gloednieuwe, superexclusieve Eilandleven-pakket! Je hebt overal kleurrijke personages ontmoet. Je hebt mogen proeven aan het stadsleven. Je hebt misschien zelfs een tijdje een publieke functie bekleed! Maar schuilt er niet iets in je dat smacht naar… vrijheid? Gewoon doen waar je zin in hebt, wanneer het jou uitkomt? Een lange strandwandeling op een onbewoond eiland met ongerepte natuur is wellicht precies wat de dokter je heeft voorgeschreven! Geniet van een zorgeloos bestaan vol creativiteit en geef het leven vorm hoe jij dat wilt. Verzamel grondstoffen en maak er mooie spullen van, zoals meubilair en gereedschap. Leg je eigen tuintje aan en plant bloemen en bomen op geheel nieuwe wijze. Bouw de woning van je dromen en geniet van het eilandleven. Word vrienden met nieuwe bewoners, geniet van de seizoenen, spring met een polsstok over rivieren terwijl je het eiland verkent, en nog veel meer.

• vanaf 20 maart 2020 te koop voor de Nintendo Switch