Mario & Sonic at the Olympic Games: Tokyo 2020 (2019)

Alternatieve titel: Mario & Sonic op de Olympische Spelen: Tokio 2020

Nintendo Switch
Sports

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Beleef samen met Mario, Sonic en hun vrienden een sportief avontuur op de Olympische Spelen van Tokio 2020. Ga voor de gouden plak in verschillende sporten, waaronder vier gloednieuwe disciplines voor Tokio 2020. Naast de bekende sporten kun je nu namelijk ook wedijveren in skateboarden, karate, surfen en klimsport. Nodig je vrienden uit voor een groots sportspektakel. Speel lokaal met maximaal vier spelers en online met tot acht spelers tegelijk in diverse multiplayerstanden. Speel als Mario, Sonic, Yoshi, Amy Rose, Luigi, Dr. Eggman en vele andere populaire personages.