Luigi's Mansion 3 (2019)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Nintendo

Luigi wordt samen met Mario en zijn vrienden uitgenodigd voor een verblijf in een luxe hotel. Zijn droom spat echter al snel uiteen wanneer blijkt dat die vakantie een listig plan van King Boo is om Mario en de rest te vangen. Luigi zal zijn angst opzij moeten zetten om de anderen te redden. Gelukkig wordt onze groene held op sokken wederom bijgestaan door professor K. Wibus. Gebruik de verbeterde Spookzuiger G-00 om spoken op te zuigen en tegen de grond te slaan, of roep Gooigi op. Deze groene dubbelganger kan obstakels overwinnen die voor Luigi een brug te ver zijn. Speel in je eentje en wissel zelf tussen Luigi en Gooigi, of nodig een vriend uit om samen te griezelen.