Thunder Cross (1988)

Arcade / PlayStation 2 / Nintendo Switch
Flight / Shooter

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Thunder Cross is een van links naar rechts scrollende shoot 'em up. Je controleert de Thunder en kunt je wapens in vier levels verbeteren, elk level geeft een extra kanon, die je een beetje kunt sturen. Het spel telt zeven stages.

Ik had niet verwacht dat ik deze de beste shooter op de Konami Arcade Classics compilation zou vinden, maar dat lijkt het wel te zijn. Ik denk dat het doenbaar zal zijn deze af te spelen, met een continue of dertig, veertig

Edit: En ja, dat lukt ook, hoewel de laatste 2 levels onmenselijk moeilijk zijn, ik heb al veel onmogelijke games gespeeld zien worden op youtube, maar hier vraag ik hoe het menselijk mogelijk is?

Ok, zo dus...geen idee hoe die aan die upgrades geraakt. Veel van buiten leren, blijkbaar.