Warhammer 40,000: Mechanicus (2018)

Strategy

Ontwikkeld door Bulwark
Uitgegeven door Kasedo

Neem de controle over het meest technologisch geavanceerde leger in het Imperium, de Adeptus Mechanicus. Als Magos Dominus Faustinius leid je de expeditie naar de nieuw ontdekte Necron-planeet, Silva Tenebris. Pas je team aan, beheer hun wapens en uitrusting en ontdek lang vergeten technologie om je Tech-Priests nog verder uit te rusten. Elke tactische beslissing die je neemt zal zwaar wegen op de uitkomst van je missie. Verdien jij de zegening van de Omnissiah?