FOCUS on YOU (2019)

PlayStation VR / PC VR
Simulation

Ontwikkeld door Smilegate
Uitgegeven door Smilegate

Jij bent een laatstejaars student fotografie, die bezig is met het afronden van zijn master. Wanneer je voor een studie-opdracht foto's aan het nemen bent in het park loop je plots een meisje tegen het lijf. Aarzelend accepteert ze om jouw model te zijn voor de rest van de dag. Maar nog voor de dag voorbij is zet ze het op een lopen. De volgende ochtend komt ze plotseling naar het restaurant waar jij een centje bij verdient, en vraagt of ze opnieuw model mag staan. Is foto's nemen al dat ze wil, of heeft ze nog andere plannen?

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Na al die jaren is dit toch wel de meest cringy plotomschrijving die ik voor een toevoeging hier heb uitgetikt.

"... of heeft ze nog andere plannen?"
Ik hoop toch stiekem op een plottwist in de trant van Ôdishon (1999) - MovieMeter.nl

Klinkt als één of andere game voor perverts.