Atom RPG (2018)

PC / Macintosh / Android / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
RPG / Adventure

Ontwikkeld door AtomTeam
Uitgegeven door AtomTeam en ATENT

In 1986 liepen de spanningen tussen het Westen end Sovjet Unie zo hoog op, dat de wereld is veranderd in een nucleaire woestijn. Jij bent één van de vele overlevenden van deze nucleaire holocaust en je hebt een missie: ontdek het wilde en toch betoverende Sovjet woestenij en ontrafel een complot van de weinig overgebleven leiders, die het voorzien hebben op de rest van de overlevenden in de wereld.

Hier verschrok ik me heel eventjes van toen ik door de Switch webshop zat te browsen. Lijkt werkelijk als 2 druppels water op...Fallout 1 en 2. En na wat nalezen en bekijken van besprekingen moet het ook wel een degelijk product zijn - geen killer-RPG, maar wel eentje waar fans van de beide eerdergenoemde games best mee uit de voeten mee kunnen. Alleszins eentje die ik in een sale best wel in huis haal, al is het om eens te proberen. Is het niets dan jammer, maar voor een paar euro (ik denk dat het nu rond de 15 euro stond of dergelijks - in een sale dus een stuk minder) lijkt het me wel moeilijk.

Ook al lijkt het dus idd alsof er gewoon een of andere modder met Fallout aan de slag is gegaan.

avatar van Mithrandir
Ik heb de game ook nog in de wacht staan, maar door vele games nog op de "to-do lijst" en veel op de Playstation 4 aan het gamen, moet deze toch nog eens gespeeld worden hiero. Alleen al voor het feit idd., dat de makers een soort van Fallout 3 classic style gemaakt hebben.