Atom RPG (2018)

PC / Macintosh
RPG / Adventure

Ontwikkeld door AtomTeam
Uitgegeven door AtomTeam

In 1986 liepen de spanningen tussen het Westen end Sovjet Unie zo hoog op, dat de wereld is veranderd in een nucleaire woestijn. Jij bent één van de vele overlevenden van deze nucleaire holocaust en je hebt een missie: ontdek het wilde en toch betoverende Sovjet woestenij en ontrafel een complot van de weinig overgebleven leiders, die het voorzien hebben op de rest van de overlevenden in de wereld.