OVIVO (2017)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door IzHard
Uitgegeven door IzHard

Ga met OVO mee op een metaforische reis door OVIVO, een land vol illusies en verborgen boodschappen. In dit rijk zijn zwart en wit in harmonie. Door voortdurend in elkaar te verweven en elkaar te vervangen, handhaven ze een perfect evenwicht. Maar omdat OVO bestaat uit twee helften, van elke tegenpool één, kan hij wisselen tussen beide werelden en hun verhoudingen beïnvloeden.