Pokémon Shield (2019)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Game Freak

Pokémon Shield neemt je mee naar Galar, een langgerekt eiland dat een thuis is voor een diversiteit aan Pokémon. Begin je avontuur en trek van het noorden tot het zuiden – en van idyllische landschappen tot aan grote steden en met sneeuw bedekte bergtoppen. Heb jij het in je om alle gyms te bezoeken en tot kampioen van Galar uit te groeien? Het spel is een tegenhanger van Pokémon Sword, welke zich in dezelfde regio afspeelt, maar zich kenmerk met enkele unieke Pokémon.

Al oogt die gast op deze cover ook best breed.