Pokémon Sword (2019)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door Game Freak

Pokémon Sword neemt je mee naar Galar, een langgerekt eiland dat een thuis is voor een diversiteit aan Pokémon. Begin je avontuur en trek van het noorden tot het zuiden – en van idyllische landschappen tot aan grote steden en met sneeuw bedekte bergtoppen. Heb jij het in je om alle gyms te bezoeken en tot kampioen van Galar uit te groeien? Het spel is een tegenhanger van Pokémon Shield, welke zich in dezelfde regio afspeelt, maar zich kenmerk met enkele unieke Pokémon.

Ziet er best okee uit. Wil ik wel hebben.

Ga wel voor het zwaard dan, vind een zwaard toch net wat stoerder dan een schild.

Waar zijn al die Pokemon fans! die moeten er hier toch zijn?.
Ik dacht het bruist hier van de berichten...

avatar van Savant
Bruis, bruis.

De sizzel iz nog steeds mijn bisbiz.

Nee hier heb ik bepaald geen haast mee.

Zie wel wat het gaat worden en wanneer misschien een keertje.

avatar van Apieknar
Vrijdagavond ga ik hier even lekker voor zitten.

Ben inmiddels een paar uur onderweg, maar de game is echt slaapverwekkende en erg makkelijk er zit weinig uitdaging in. Dit zal leuk zijn voor de fans maar dit kan toch echt niet. Het voelt vooral onaf aan, grafisch kan het echt beter, slechte animaties en de gevechten zijn ontzettend traag, verhaal totaal oninteressant, en game is heel lineair. Sorry maar dit is geen Nintendo standaard. *2.5