Realm Royale (2018)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
multi player / online

Ontwikkeld door Heroic Leap
Uitgegeven door Hi-Rez

In deze battle-royale game moeten spelers het tegen elkaar op nemen, in een steeds kleiner wordend speelgebied. Ze zullen wapens en munitie moeten vinden om hun tegenstanders te elimineren, om uiteindelijk staande te blijven als de laatst overgebleven speler. Het spel bevat vijf karakterklassen, Warrior, Hunter, Mage, Engineer en Assassin, elk met verschillende vaardigheden. Naast het normaal gebruik, kunnen gevonden items ook worden omgezet in materialen, die gebruikt kunnen worden om, bij zogenaamde Forges, je uitrusting te verbeteren.

Leuker dan Paladins (2016) en een compactere spelwereld dan Fortnite (2017)
Dit zou wel eens de gouden midden weg kunnen gaan worden, ik ben er net mee bezig.
Maar als je dood bent dan is het spel ook gelijk afgelopen of is dat niet het geval?.

Sometimes dead is bedda!

Als je in een kip verandert heb je 10% kans om te overleven!.
maar goed ik ben nog een noob he.. maar ik ga hier nog wel meer tijd in steken.
het komt wel goed dit spel bevalt me wel.

Hey mensen ik word al heel snel neergeschoten steeds weer...
hebben jullie nog tips?.

Tips!

Toob dat shit .

Ik ben in 1 keer een pro!
Zit je nog in je Final Fantasy wereld Bor?

Nope, nu een duik nemen in deze, hopelijk hidden gem.

Vage Japanse werelden he... ik wacht op deze Astral Chain (2019).
Ik heb de trailer wel 5 keer gezien dit gaat echt iets bijzonders worden..
En die is ook behoorlijk actie gericht.

Maar back on topic, hier nog een lijst met ook intermediate en expert tips...
En natuurlijk kan ik je deze classic niet ontzeggen: point the thingy at the guy and shoot!

Ik ga toch voor 4 sterren hoor ik ben er nu echt verslaafd aan en gelukkig hoef je hier in geen forten te bouwen!. Dus ben je uitgekeken op Fortnite probeer dan deze leuke en gezellig spel.
En het is nog een Beta dus het word ook nog wel beter.

Hoe kan ik trouwens communiceren met mensen in mijn party in de Switch versie?

Ik ben zeker de enige die dit speelt nou ik heb er dik 30 uur ingestoken...
En het valt met op dat de ontwikkelaar hier geen enkele verbetering of nieuwe mogelijkheden (zoals wel in Fortnite) in steekt. Ik kan niet eens normaal de voice chat gebruiken!.
De gamplay is steeds weer precies het zelfde liedje en dat verveeld een beetje.
Het spel speelt heel soepel en daar houd het ook mee op.
Ze willen zeker geen concurrent zijn van andere Royale spellen..
En gemiste kans hoor van Hi-Rez