Toraware no Palm: Refrain (2018)

Alternatieve titels: The Bonded Palm: Refrain | The Bonded Palma

Android / Apple iOS / Nintendo Switch
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

De jonge man Chiaki zit gevangen in een opslagfaciliteit op een afgelegen eiland. Zonder herinneringen van wat er gebeurd is, ben jij zijn enige link naar de buitenwereld. Maak via je handheld, telefoon, of tablet, contact met Chiaki en probeer hem te helpen zijn geheugen te herstellen. Hoe confronterend de waarheid ook mag zijn...