Atelier Ryza (2019)

Alternatieve titels: Ryza no Atelier: Tokoyami no Joou to Himitsu no Kakurega | Atelier Ryza: Ever Darkness & the Secret Hideout

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Gust
Uitgegeven door Koei Tecmo

Atelier Ryza vertelt het coming of age-verhaal van Ryzalin Staud, een koppig meisje dat niet tevreden is met haar rustige, alledaagse leventje. Op zoek naar opwinding, weet ze haar vrienden te overtuigen op onderzoek uit te gaan, buiten het dorp. Als ze zo in aanraking komen met een uniek alchemistisch voorwerp, verandert hun leventje drastisch.