Empire of Sin (2020)

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Romero
Uitgegeven door Paradox

Empire of Sin plaatst je in het hart van de meedogenloze criminele onderwereld in Chicago, tijdens de jarenlange drooglegging van de twintiger jaren. Het is aan jou om je een weg naar de top te banen, door de wet en je competitie te manipuleren, intimideren, of simpelweg uit de weg te ruimen. Begeef je tussen de glitter en glamour van de roaring 20's, terwijl je achter de schermen de groezelige onderbuik van georganiseerde misdaad beheert om de criminele koning van Chicago te worden.