Blacksad: Under the Skin (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One / Macintosh
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Pendulo en YS
Uitgegeven door Microïds

Begin jaren '50. Joe Dunn, de eigenaar van een boks-club, wordt dood teruggevonden. In de tussentijd is Robert Yale, een beloftevolle bokser spoorloos verdwenen. Sonia Dunn, Joe's dochter neemt de club over en huurt detective John Blacksad in. Wiens onderzoek hem naar de donkerste krochten van New York leidt.

• vanaf donderdag 26 september te koop voor de Macintosh
  • vanaf donderdag 26 september te koop voor de Nintendo Switch