Blair Witch (2019)

Alternatieve titel: Blair Witch: VR Edition

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PlayStation VR / PC VR

Ontwikkeld door Bloober
Uitgegeven door Bloober en Lionsgate

Je donkerste angsten zullen waarheid worden zo gauw je deze bossen betreedt! Het jaar is 1996. Als een jongen verdwijnt in het Black Hills Forest, nabij Burkittsville, Maryland, wordt meteen een zoektocht georganiseerd. Als Ellis, een voormalige politieagent met een verontrustend verleden, is het aan jou om deze zoektocht te leiden. Maar al snel verandert het onderzoek in een eindeloze nachtmerrie, als je onder invloed komt van de Blair Witch, een mysterieuze kracht die al eeuwen in het bos rondwaart...

Oei veel slechte recensies deze bijvoorbeeld..

Blair Witch is vooral griezelig buggy | Review | Gamer.nl

Terwijl de film wel echt veel martiaal bied voor een goed spel of juist niet?

avatar van patenpac
Banjo schreef:
Oei veel slechte recensies deze bijvoorbeeld..

Blair Witch is vooral griezelig buggy | Review | Gamer.nl

Terwijl de film wel echt veel martiaal bied voor een goed spel of juist niet?

Games die gebaseerd zijn op films vallen vaak naast de boot. Daarnaast is de hele setting ook niet meer origineel in de game industrie. Voor mij persoonlijk lijkt dit gewoon weer de zoveelste 'Slenderman' game te zijn.

patenpac ja maar ik zat nog aan Friday the 13th: The Game (2017) te denken die hier wel een succes is en ook totaal niet meer origineel is. Het is maar net wat de ontwikkelaar er mee doet....

avatar van Sateck
patenpac schreef:

De setting hoeft van mij niet origineel te zijn. Wat mij betreft heb je hier genoeg ingrediënten om een goeie game van te maken. Zeker door de inspiratie uit Silent Hill PT en Resident Evil VII. Een mooie first person horror met een goed verhaal, spannend geluid en een grimmige sfeer. Dat is voor mij al voldoende voor een goeie game.

Jammer van de bugs, ik hoop dat dat er nog uit gaat d.m.v. een update. Dan ga ik de game wel een keer uit de budgetbak halen.

6 stemmen en niemand verteld even hoe het spel is en hoe het verloopt en etc etc....
Is het saai in het enge bos en draagt de hond ook nog bij aan de gameplay?.