Mars Alive (2019)

PlayStation VR
Adventure / Simulation

Ontwikkeld door Step in Future
Uitgegeven door Winking

Heb jij het in je om de onvergeeflijke oppervlakte van Mars te overleven? Trotseer het zware weer, de verzengende hitte overdag en de verraderlijke vrieskou 's nachts. Andere uitdagingen in dit woeste landschap zullen zich ook al snel aandienen, terwijl je je middelen verstandig moet beheren en onderhouden. Overleef lang genoeg om de waarheid achter de vergeten beschaving van deze planeet te onthullen.