Kotodama: The 7 Mysteries of Fujisawa (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Art Co. en pQube
Uitgegeven door pQube

Welkom op de Fujisawa Academy, een onderwijsinstelling waar niets is zoals het lijkt en elke leerling een duister geheim verbergt. Na een pact te hebben gesloten met een demonische vos, krijg je de kracht om de waarheid achter leugens te zien. Leg de sinistere waarheden achter de schijnbaar normale façade op de school bloot, door de studentes te ondervragen en te strippen!

Is er uberhaupt iemand die dit gespeeld heeft of in zijn collectie heeft? Staat regelmatig fysiek rond of minder dan 20 euro geprijsd en dat is goedkoper dan de Eshop en ik ben best wel te vinden voor een degelijk visual noveltje.

Paar keer over getwijfeld om te kopen, maar dan digitaal voor 5 euro ofzo, alleen vond de recensies teveel een mixed bag om echt te halen

Oh heb hem digitaal voor die prijs nog niet gezien moet ik zeggen. Wellicht overheen gekeken. Er staan diverse degelijke thriller / horrorachtige VN's in de Eshop dus dacht eens even kijken of iemand deze er al door heeft gehaald.

Fysiek lange tijd ver onder 20€ te verkrijgen, denk dat ie op amazon zelfs een tijdje onder de 10 zat.

Dat valt al helemaal mee. Onder de 10 euro zou ik het wellicht sowieso wel proberen denk ik.

Nu zelfs 2,49 inde PS Store

Helaas geen PS4. Dus dat wordt wachten dat het weer eens erg cheap in de Switch Eshop staat.