Ancestors: The Humankind Odyssey (2020)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Adventure / RPG

Ontwikkeld door Panache Digital
Uitgegeven door Private Division

Overleef de evolutie van de mens die tien miljoen jaar geleden begon in Afrika. In deze third-person open world survival game moet je verkennen, uitbreiden, evolueren en overleven, om samen met je clan door te gaan naar een nieuwe generatie van de mensheid.

• vanaf vrijdag 6 december te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf vrijdag 6 december te koop voor de Xbox One

avatar van patenpac
Het idee achter deze game lijkt me wel leuk te zijn, maar van wat ik tot nog heden heb gezien aan beelden, lijkt het mij wat 'goedkoop' uitgewerkt te zijn. Toch blijf ik deze nog wat opvolgen.