American Fugitive (2019)

PC / PlayStation 4 / Nintendo Switch / Xbox One

Ontwikkeld door Fallen Tree
Uitgegeven door Curve

Welkom in het Redrock County van de jaren '80, een slaperig Amerikaans stadje met een groeiende criminele onderbuik. Als Will Riley vals wordt beschuldigd voor de moord op zijn vader, wordt hij al snel opgejaagd. Zijn enige optie is om zelf de moordenaar te onthullen. Meng je in de criminele onderwereld, ontwijk de politie en volg het spoor van corruptie!

avatar van patenpac
Jammer dat ik van deze game nog niets heb vernomen. Na kort wat opzoek werk te hebben gedaan lijkt dit mij toch een toffe 'gta classic' game te worden. Lijkt me wel een tof tussendoortje!

Ik hou het ook in de gaten sinds ik het hier op de voorpagina zag staan. Zeker interessant.

Ziet er best leuk uit, maar ik ben niet zo een fan van de top-down view.

EDIT: Tien minuten gameplay voor de geïnteresseerden: American Fugitive - 10 Minutes of Gameplay

avatar van patenpac
Morgen de release en nu enkel maar een 10 minuten gameplay footage terug te vinden. Ben benieuwd. Grote factor zal volgens mij de prijs worden. Hopelijk wordt dit niet gelanceerd tegen een €60 prijskaartje!

Heel erg Chinatown Wars dus. Vraag is hoe lang zoiets boeiend kan blijven. Eerdergenoemde een paar jaar terug nog op de tablet gespeeld en vond ik niet direct vet geweldig. Wel grappig, maar veel meer ook niet. Naar de prijs was ik ook al op zoek. Specifiek wat betreft de Switch versie uiteraard. Moeilijk iets over te vinden vreemd genoeg zoals altijd maar zag wel iets over $19.99 wat dan wellicht neer zou komen op een kleine twee tientjes. Dat maakt het eventueel nog wel behapbaar. Alles daarboven uiteraard niet.

Confusie schreef:

Chinatown Wars vond ik vroeger eigenlijk verrassend goed. Daar heb ik op mijn handheld van vroeger toch enkele uurtjes ingestoken.

Indien die €20 grens behouden blijft kan het wel eens zijn dat deze op mijn verlanglijstje komt te staan.

patenpac schreef:

Prijs is gedaald naar 13 euro!

centurion81 schreef:

Prijs is gedaald naar 13 euro!

Niet bij mij hoor. Of was dat alleen gister.

Confusie schreef:

Niet bij mij hoor. Of was dat alleen gister.

Ps store 21/8 - 19/9 13 euro hier!

Ja, ps store. In dit soort gevallen praat ik enkel in Switch taal uiteraard.