Power Rangers: Battle for the Grid (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Fighting

Ontwikkeld door nWay
Uitgegeven door nWay

Het ultieme gevecht voor de Aarde is begonnen! Kies uit de klassieke of moderne Rangers en neem het op tegen de verschillende schurken in een-tegen-een teamgevechten. Red de wereld, of test je vaardigheden online tegen spelers van over de hele wereld. Met een gestroomlijnd vechtsysteem dat zowel nieuwkomers verwelkomt, als veteranen bezig kan houden. Versla je tegenstanders met unieke combo's en moves, of kantel de match met de kracht van Megazord.

avatar van theo79
Deze game ziet er best leuk uit maar heb ik (nog) niet gekocht vanwege het feit ik liever fysieke games koop en deze game is tot dusver alleen maar digitaal te verkrijgen. Wie weet koop ik hem nog wel een keer in een gekke bui.

Ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die deze game hebben en wat men er dan van vind?

avatar van theo79
Deze game recentelijk gekocht en ik vind hem bovenverwachting bijzonder goed. Het spel is uiterst vermakelijk maar niet heel moeiljk. Prima spel voor beginners maar zeker ook voor ervaren spelers.

avatar van theo79
Ben deze game elke dag wel even aan het spelen en ik vind het echt een enorme topper. Online spelen is echt een spektakel, de aktie vliegt je om de oren zonder ook maar ooit onoverzichtelijk te worden. Persoonlijk vind ik dit nog wat leuker dan bijvoorbeeld Dragon Ball figterz. Ik verhoog mn waardering voor deze game naar 4.5 ster omdat ik hem gewoon echt heel vermakelijk vind.

Staat bij mij ook op de lijst om in een sale in huis te halen voor de Switch. Vaak voor 20 euro (de complete editie) in de aanbieding. Heb hem bij een vriend even kunnen spelen niet zo heel lang terug en hoewel ik niet echt iets heb met de Power Rangers speelt deze game inderdaad gewoon bijzonder lekker weg. Komt dus zeker in huis.

avatar van theo79
Ja Sinner hij speelt inderdaad erg fijn. Staat gelijk bij mij hoog in mn lijstje leukste fighting games die ik ooit gespeeld heb. Ik had hem al op de Playstation 4 maar heb hem nu ook op de Switch gekocht. Ik kan hem een ieder aanraden deze game.

theo79 schreef:

Da's best veel lof. Dus dan ben ik benieuwd als ik er eens op mijn gemak in mijn eentje mee kan gaan zitten. Het is vreemd genoeg ook wel zo een game die een beetje onder de radar is gebleven. In ieder geval smaakte het dus voor mij ook naar meer.

Sinner

De game krijgt over het algemeen goede reviews maar ik vind hem zelf persoonlijk bovengemiddeld leuk. Het is eigelijk een hele simpele game maar om echt heel goed te worden is erg lastig. Zo af en toe kom ik online tegenstanders tegen die haast bovenmenselijk goed zijn. Gelukkig ook genoeg tegenstanders van zo'n beetje het zelfde niveau als mezelf. Ik baal er nu achteraf best wel van dat ik de game destijds niet gelijk bij release heb gekocht. Ben benieuwd of je de game binnenkort gaat scoren en of je dan net zo enthousiast als mij over deze game wordt.