Power Rangers: Battle for the Grid (2019)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
Fighting

Ontwikkeld door nWay
Uitgegeven door nWay

Het ultieme gevecht voor de Aarde is begonnen! Kies uit de klassieke of moderne Rangers en neem het op tegen de verschillende schurken in een-tegen-een teamgevechten. Red de wereld, of test je vaardigheden online tegen spelers van over de hele wereld. Met een gestroomlijnd vechtsysteem dat zowel nieuwkomers verwelkomt, als veteranen bezig kan houden. Versla je tegenstanders met unieke combo's en moves, of kantel de match met de kracht van Megazord.

avatar van theo79
Deze game ziet er best leuk uit maar heb ik (nog) niet gekocht vanwege het feit ik liever fysieke games koop en deze game is tot dusver alleen maar digitaal te verkrijgen. Wie weet koop ik hem nog wel een keer in een gekke bui.

Ben wel benieuwd of er hier mensen zijn die deze game hebben en wat men er dan van vind?

avatar van theo79
Deze game recentelijk gekocht en ik vind hem bovenverwachting bijzonder goed. Het spel is uiterst vermakelijk maar niet heel moeiljk. Prima spel voor beginners maar zeker ook voor ervaren spelers.