Lost Odyssey (2007)

Xbox 360

Ontwikkeld door Mistwalker en Feelplus
Uitgegeven door Microsoft

Kaim, een mistroostige onsterfelijke held van duizend jaar oud, is het zat te leven onder het juk van corrupte mensen die door de macht van demonen uit de duistere wereld de mensen proberen te besturen. Het land waar het zich afspeelt zit in een industriële revolutie en zit vol met verraad en nijd. Het is aan jou om de slechterik uit het verhaal, die streeft de macht der demonen te verkrijgen en de wereld te regeren, te verslaan en de rust en vrede te herstellen.

Ben inmiddels (nog maar) 4 uur onder weg en ik loop al vast bij die grote slang met die 5 magic-insects ervoor. Ik had het monster verslagen, maar toen kwam er nog een (shit) en daar kom ik dus niet voorbij. De drie characters waarmee ik dit moet doen (Seth, Janssen, Kaim) zijn allen level 16... Wat moet ik doen, want ik zit hier zeker al een uur of twee vast. Ik ben trouwens al 2 of 3 bazen tegengekomen (in zoals gezegd 4 uur). Dit belooft wat...

kiriyama
Beetje verstandig met je ringen omgaan en blijven helen. Met dat level moet het prima te doen zijn. Probeer met Janssen aanvallen te doen die schade aan alle tegenstanders doet zodat je om de paar rondes zonder insecten zit. Beetje verdedigend spelen is bij meer eindbazen in dit spel een goede oplossing.

Was de eerste keer wel even schrikken dat er een 2e slang was ja.

was niet zo zeer schrikken als yes, verslagen. shit, toch niet.

Ja dat was wel een pittig stukje. Je moet zorgen dat je inderdaad wat insecten kapot maakt en dan met een iemand op de boss blijft meppen.

Je moet niet te snel willen, healen en altijd eerst paar insecten pakken is wel de sleutel tot dit gevecht denk ik. Ik denk dat ik hem ook wel na 1 of 2 retries had.

Het is gewoon een vette game (oldschool) Alleen die dromen die skip ik wel gelijk, voegt niet echt wat te doen denk ik??.

kiriyama
Geven wat meer inzicht over Kaim en er zitten best mooie tussen. Helaas beginnen ze na een tijdje wel erg op elkaar te lijken en ben ik ze vanaf de 3e disc ook gaan skippen.

Rujar schreef:

Nice... ik heb hem al zo'n 5/6 keer opnieuw geprobeerd