Back in 1995 (2016)

Alternatieve titel: Back in 1995 64

PC / Macintosh / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox One / Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Throw the Warped Code Out
Uitgegeven door Degica, Ratalaika en Eastasiasoft

Deze throwback naar vergeten adventures uit de gloriedagen van de PlayStation en Sega Saturn voert je mee naar het jaar 1995. De zoektocht naar je verdwenen dochter is de aanleiding dat je besluit terug te keren naar een stad die je jaren geleden de rug toe hebt gekeerd, en vandaag de dag gebukt gaat onder een immense catastrofe. Stukje voor stukje ontrafel je de waarheid over de verdwijning van je dochter, wat er gedurende deze jaren met de stad is gebeurd, en hoe deze twee voorvallen met elkaar zijn verbonden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.