Tales from Candlekeep: Tomb of Annihilation (2017)

Alternatieve titel: Dungeons & Dragons: Tales from Candlekeep - Tomb of Annihilation

PC / Macintosh
Board / RPG

Ontwikkeld door BKOM
Uitgegeven door BKOM

Op het dodelijke schiereiland van Chult moet een groep avonturiers zich een weg banen door gevaarlijke oerwouden, labyrinten en kerkers om de oorzaak van de doodsvloek te vinden en om te keren. Kies ervoor om als een of meer van de vier avonturiers te spelen om vele gevaarlijke uitdagingen en dodelijke vijanden tijdens de zoektocht onder ogen te zien. Een digitale versie van het befaamde bordspel.