Nightmares from the Deep: Davy Jones (2014)

Alternatieve titel: Nightmares from the Deep 3: Davy Jones

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / Windows Phone / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Artifex Mundi
Uitgegeven door Artifex Mundi, Big Fish en Denda

In dit laatste hoofdstuk van deze piraten-trilogie komt museumbewaarder Sarah Black eindelijk tegenover haar grootste vijand te staan, de legendarische piraat Davy Jones. Ontdek zijn grootste geheim en red je familie van deze vloek! Om het bestaan van de historische figuur van Davy Jones te bewijzen, geeft ze een persconferentie om te onthullen wat ze heeft geleerd. Zowel Davy Jones, als zijn mythische schat, hebben echt bestaan, verborgen diep onder dit vervloekte eiland. En blijkbaar bestaan ze nog steeds...