Nightmares from the Deep: The Cursed Heart (2012)

Android / Apple iOS / Macintosh / PC / Windows Phone / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Puzzle / Adventure

Ontwikkeld door Artifex Mundi
Uitgegeven door Artifex Mundi, Big Fish en Denda

Als Sarah Black, de curator van een marinemuseum, een oude piratenvloek onderzoekt, gebeuren er plotseling vreemde dingen op het eiland. Als dan ook nog je dochter wordt gekidnapt door een ondode piraat, wordt het onderzoek van levensbelang. Sarah realiseert zich al snel dat de slechterik verstrikt is geraakt in een tragisch, eeuwenoud liefdesverhaal en van plan is om haar dochter te gebruiken om zijn oude meesteres weer tot leven te wekken.