Steel Division II (2019)

Alternatieve titel: Steel Division 2

Strategy

Ontwikkeld door Eugen
Uitgegeven door Eugen

Steel Division 2 is een historisch accuraat RTS spel gebaseerd op het oostelijk front tijdens de tweede wereldoorlog. Het spel bevat turn-based leger management en real-time tactische gevechten met duizenden soldaten onder jouw bevel. Met meer dan 600 verschillende eenheden is het aan jou om Operatie Bagration, het Sovjetoffensief tegen nazi-legers in Wit-Rusland, tot een goed einde te brengen.