Lyrica (2017)

Android / Apple iOS / Nintendo Switch
Music / Adventure

Ontwikkeld door RNOVA
Uitgegeven door Cosen

Een muziek-ritme spel ingebed in een raamvertelling met een Chinese sfeer. Als de jonge muzikant Chun op een nacht ervan droomt naar het verre verleden van China te reizen, ontmoet hij daar een mysterieuze dichter, die hem via oude gedichten begeleidt op een reis door de muziekgeschiedenis. Leer, door op het ritme van de muziek vormen na te tekenen, alle 57 liedjes te spelen, afkomstig uit verschillende genres zoals jazz, folklore en pop.

Zodra dit in korting te verkrijgen is ga ik het kopen.

Grovonion schreef:
Zodra dit in korting te verkrijgen is ga ik het nemen.

Kopen. Niet nemen. Nemen impliceert dat je er een kwakje op gaat achterlaten en dat is hopelijk niet de bedoeling.

Sinner schreef:

hmm? waar heb jij het over, te veel fantasie?